لوازم آرایشی مک | بلاگ

لوازم آرایشی مک

ساخت وبلاگ


آیا سال 1983 است؟ آیا من در یک فیلم Duran Duran (OMG ، آرزو می کنم!)؟ Fetishized و Intensely کاملاً شایسته عکسهای ویدئویی دهه 80 هستند که حرفهای زیادی را می زند. سیمون لو بون می خواهد به کیف آرایش جان تیلور حمله کند و سیمون همگی خواهد بود ، "سلام ، آیا می توانم NARS روشن شما را قرض کنم؟" و جان می گفت: "مرجان قرمز مایل به قرمز؟ مطمئن. شما باید سعی کنید آن را با یک نارنگی تنظیم کنید. همین کار را بکنید و در حالی که هستید ، می توانید رژ لب فوشیایی مرا تحویل دهید؟ "

nars به ​​شدت سرخ می شوند
به شدت
من باید سرخ شدن داشته باشم که صاف است ، و این دو کاملاً انجام می دهند. آنها از مجموعه رنگ های NARS Man Ray Holiday هستند و POW را بسته بندی می کنند.

قرمز مرجانی بسیار شدید که به نظر می رسد مانند یک گریپ فروت قرمز یاقوت است ، Fetishized نامیده می شود ، و نارنگی مات روشن آن Intensely. آنها تقریباً گرمسیری به نظر می رسند ، نه؟ تقریباً تابستانی؟ - که از نظر ظاهری تعطیلات / زمستان تعجب آور است ، اما در عین حال تعجب آور نیست ، زیرا مجموعه رنگهای Man Ray همه چیز درخشان ، رنگدانه و شاد است.

nars به ​​شدت و جابجایی های سرخ شده fetishized
ریزه کاری های فشرده و متناسب!

من همیشه به دوستانم می گویم که نیازی نیست از رنگ های روشن ترسید. شما نمی کنید! منظورم این است که ، بله ، خوب ، می توانید دیوانه شوید و نوارهای گورخر را در طرفین صورت خود بکشید اگر می خواهید به موقع به دهه 80 برگردید ، مطمئناً. Lawd می داند که من وسوسه شده ام ، به خصوص هنگامی که من هر کدام از این نقوش ها را با Off Limits می پوشم ، رژ لب چرکی از مجموعه.

اوه عزیزم ... یک چیز در مورد گونه روشن و براق فوسی براق وجود دارد که کاملاً 1985 برای من می خواند ، و منظورم این است که به بهترین روش ممکن.

nars blush fetishized
روی گونه ها و محدودیت های خاموش روی لب هایم تکمیل شد
nars به ​​شدت سرخ می شوند
به شدت روی سیب روی گونه هایم و زامبیزه روی لب هایم
به هر حال ، آنچه من سعی کردم بگویم این است که این درخشان * می توانند کاملاً طبیعی به نظر برسند. برای این عکسها ، بعد از انجام یک لایه با استفاده از یک لمس سبک ، قلم موی سرم را با یک حوله کاغذی پاک کردم ، قلم مو را با مقدار کمی پودر صورت بارگذاری کردم ، سپس به آرامی دویدم که در قسمت بالای گونه های من قرار گیرد.

پودر صورت با سرخ مخلوط می شود و کمی آن را محو می کند ، ایجاد پوستی طبیعی (یا به همان اندازه طبیعی که می توانید هنگام پوشیدن مرجانی قرمز مایل به قرمز روشن روی گونه هایتان ایجاد کنید).

Fetishized و Intensely هر کدام 30 دلار هستند و از امروز و همراه با سایر مجموعه های NARS Man Ray Holiday 2017 ، در بوتیک های NARS و وب سایت NARS در دسترس هستند .

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 164 تاريخ : جمعه 10 آبان 1398 ساعت: 17:42

آنچه را باید در پاک کننده های صورت جستجو کرد

طبیعی به پوست روغنی

برای پوست نرمال تا روغنی ، یک پاک کننده صورت که با مواد صابونی و مواد بدون روغن ساخته شده است ، توصیه می شود. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مرطوب کننده های سنگین نباشند ، بلکه مرطوب کننده هایی با نور سبک و یک ماده قابض برای کمک به خشک کردن هرگونه مشکل روغنی برای دوره های طولانی تر هستند.
پوست معمولی تا خشک

پوست خشک و نرمال نیاز به پاک کننده های بدون صابون دارد ، بدون پاک کننده های روغنی که حاوی مخلوط خامه ای تر از مواد تشکیل دهنده هستند و همچنین عاری از مواد شیمیایی و عطر نیستند زیرا این موارد باعث ایجاد سوزش در پوست خشک می شود.
پوست طبیعی

بیشتر پاک کننده های بدون صابون با مواد مرطوب کننده مبتنی بر آب که از ترکیبات طبیعی تهیه شده اند ، برای انواع طبیعی پوست توصیه می شود که دارای نواحی اندک و بدون مشکل مانند لکه ها و عفونت های پوستی هستند.
پوست حساس

مواد طبیعی که مواد شیمیایی و عطرهای خود را رها می کنند بهترین نوع برای انواع حساس پوست هستند. مرطوب کننده های حاوی آب ملایم و بدون استفاده از مواد قابض یا مواد اکسفونین توصیه می شوند.
آفتاب آسیب دیده یا پیری

ملاحظات ویژه ای برای انواع پوست آسیب دیده در معرض آفتاب و پیری لازم است. پاک کننده های صورت باید حاوی موادی مانند رتینول باشند که به کاهش لکه های مات ، خطوط و چین و چروک های ایجاد شده در اثر آسیب های ناشی از آفتاب و یا روند پیری کمک می کند. محصولاتی که حاوی الکل یا کافئین به عنوان مواد افزودنی هستند نیز می توانند به استحکام پوست کمک کنند. افزودن مرطوب کننده های خامه ای همچنین می تواند به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط در پوست کمک کند.

نتیجه

ژل شستشو صورت ایو روشه مدل Pure Calmille حجم 200 میلی لیتر

صدها گزینه برای پاک کننده های صورت موجود است. برخی به دلیل کیفیت مواد تشکیل دهنده مورد استفاده بهتر از سایرین هستند. با در نظر گرفتن محصولاتی که برای نوع خاص پوست شما تهیه شده اند و مواردی که حاوی مواد تشکیل دهنده مواد مختلف پوستی هستند که ممکن است انتخاب کنید ، گزینه ها بسیار محدود می شوند. پاک کننده صورت که انتخاب می کنید ، بر سلامت عمومی و ظاهر پوست شما تأثیر خواهد گذاشت ، بنابراین مهم است که در مورد آنچه که شما در رژیم مراقبت از پوست خود استفاده می کنید ، مورد توجه قرار بگیرد. با رعایت نکات و پیشنهادات موجود در این راهنما ، می توانید محصولی آسان تر را پیدا کنید که بهترین نتیجه را به شما بدهد.

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 9 آبان 1398 ساعت: 18:03

می دانید ، یک چیز وجود دارد که کار برای یک سوپر مارک زن سبک و جلف در طول یک دهه گذشته مرا برای آن آماده کرده است ، و این عصبانیت یک کودک نو پا است. اگر نمی دانید ، اکنون می دانید. تقاضا برای گربه های دیو ، به همان اندازه ، اگر نه بیشتر ، از مزاج افراد دو ساله نیز برخوردار است ، و این یک معجزه است که مانیکور رنگ صورتی و هارمونی سالی هانسن حتی آن را از طریق هفت روز روی ناخن هایم ساخته است ، زیرا مجبور شدم این سند را باز کنم حداقل 50 بار در روز کیسه پزشکان McStuffins!

ظاهراً این یک اسباب بازی برای کودکان است ، اما آنها بر اساس این که باز کردن چقدر سخت است فریب خوردند ...

(توجه داشته باشید جانبی: کانر از آن برای ذخیره برچسب های رایگان که از صندوق داران در Trader Joe دریافت می کند استفاده می کند.) او هر وقت که "با او رفتار کند" از آنها به عنوان باند کمک می کند برای Tab ها استفاده می کند. در عین حال زیبا است اما بسیار ناخوشایند است. هنگامی که او آنها را برمی دارد ، برچسب ها در موهای زبر پوشیده شده اند.)

صورتی و هارمونی بسیار جذاب ، BTW است و دقیقاً تا زمانی که Falling Deep ادامه داشته باشد ، آخرین سایه رنگ درمانی سالی هانسن است که من پوشیدم. در پایان روز هفتم ، تقریباً هیچ تراشه اصلی در اطراف پایه ناخن هایم وجود نداشت. این چیزی است که اتفاق افتاده است ، هرگز ... هرگز با فرمول دیگری قبل از آن؟

و با توجه به اینکه من هفته گذشته بیشتر ساعت های خوابم را صرف کنجکاو کردن اسباب بازی پلاستیکی Doc McStuffins با ناخن هایم کردم ، متأسفم که فقط چند خیمه کوچک در نکات وجود دارد.

من همچنین عاشق قلم مو گسترده و فرمول خشک کردن نسبتاً سریع هستم (حدود 5 دقیقه طول می کشد).

برای اینکه تست سریال پایدار لهستانی را منصفانه و عادلانه نگه دارم ، من پنجه هایم را با دو کت لهستانی این هفته ، صورتی و هارمونی رنگ کردم (بله ، بین همان پایه اسمیت و کول و کت بالایی که پوشیده ام). این گفته ، چون صورتی و هارمونی مملو از رنگدانه است ، شرط می بندم که می توانید با یک کت دور شوید.

تاکنون پولیش های رنگی Sally Hansen Color Therapy در سریال های ماندگار لهستانی پیشکسوتان بودند. آنها محکم ترین و طولانی ترین پولیشهایی بودند که من تاکنون برای این سریال استفاده کرده ام و سلام! - آنها همچنین یک بطری با ارزش 7.99 دلار بسیار عالی هستند. بعلاوه ، تقریباً در هر مکانی می توانید آنها را پیدا کنید ، مانند داروخانه ها ، اولتا ، کیف پول من ، LOL!

اگر چند سایه دیگر را امتحان کنم باید خیلی با من تحمل کنی زیرا من این خط را خیلی دوست دارم.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما ،

کارن

PS مغز من احساس می کند که من معادل سه پوند آب نبات پنبه را خورده ام ، زیرا من دوست دختر ثروتمند چین ، کتاب دوم در سریال Crazy Rich Asians را به پایان رسانده ام و آن را در تمام جلال مغز و روان خود دوست داشتم. هرچه به انتها نزدیکتر می شدم ، احمقانه تر و نرم تر به آن می رسید ، اما شاید این بخشی از تجدید نظر باشد.

به طور جدی ، احساس می کردم در حال تماشای یک فصل یکنواخت تر از حد معمولی خانه داران واقعی هستم ، اما من نمی توانستم از دور نگاه کنم.

من مجبورم کتاب سوم را هم اکنون بدست آورم زیرا من تاکنون در آنجا هستم ، می دانید؟

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 131 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:20

من می خواهم بگویم ، من مطمئن نیستم که در ابتدا با این Benefit Brow Contour Pro 4-in-1 تعریف و برجسته کردن مدادهای ابرو در ابتدا با Benefit Brow Contour Pro چه کار کنم ... آیا مرور من را با آنها پر می کنم؟ یا اینکه با عصبانیت یادداشتهای شیمی آلی را یادداشت می کنم؟ - از آنجا كه در دانشگاه ، آن قلم های كلیك كننده چهار رنگ ، همه در كلاس های علوم من عصبانی بودند ، و ما به شوخی می كردیم كه هر چه سریعتر روی قلم خود كلیك كنید ، ناامیدتر از آن هستید كه وارد مدرسه مد شوید ، هكتار!
از کانتور ابرو بهره مند شوید
من در مرورگرهای خود از نور قهوه ای و مشکی پوشیده ام (سایه چشم سایه شهری خراب گیلاس برهنه ، BTB است).

بنابراین ، در مورد اینها ، من ممنونم که Benefit آنها را "Pro" می نامد ، زیرا احساس می کنم شما باید یک فرد ابرو حرفه ای باشید تا واقعاً از آنها قدردانی کنید.

چرا؟

از آنجا که آنها 1) بسیار رنگی و 2) بسیار نرم هستند ، بسته به سطح بازی ابرو شما بسته به سطح بازی شما می تواند کشنده یا ترکیبی دلپذیر باشد. مانند ، اگر شما نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، یک فرصت خوب وجود دارد که به مرور شدید و مسدود کننده دچار شوید.

    "مرورگرهای خود را با این مداد کانتور 4 در 1 مشخص و برجسته کنید. مداد ابرو چند منظوره ما از سایه ابرو سبکتر ، سایه ابرو عمیق تر ، لبه تعریف کننده و برجسته قوس دار برای ایجاد مرورگرهای تمیز و شکلی با عمق و ابعاد برخوردار است. مرورگرهای بدون شکل و مسطح را به مرور معین و محور محور تبدیل کنید. در 5 سایه برای طیف گسترده ای از رنگ مو و تن پوست موجود است! "

        کانتورینگ آسان ابرو
        مداد ابرو 4 در 1
        فرمول مخلوط کن
        لباس شبانه و ضد آب 24 ساعته

        - benefitcosmetics.com

بهره بردن از صفحات کانتور ابرو
مبلغ دو تا از پنج مداد (تیره ترین آنها در مجموعه) - قهوه ای-مشکی روشن و قهوه ای-سیاه عمیق.

اگر بازی ابروهای شما در حال حاضر مورد توجه است ، ممکن است واقعاً دوست داشته باشید که چقدر سریع می توانید نقاط کم نظیر را با این موارد پر کنید ، اما FYI ، مراقب باشید. اینها کاربردهای ساده ای دارند. چند بار تلاش کردم تا بفهمم چقدر محصولی لازم دارم و اولین بار که از اینها استفاده کردم ، با مرورهای طنز هالووین طنز به پایان رسیدم ... به نظر میرسید که من در حال انجام یک تقلید ابرو اینستاگرام بودم ، یا مثل اینکه دو آپوستروپ داشتم. پیشانی من ""

خط پایین: آنها شدید هستند. بهترین حالت برای افرادی که به سرعت رنگ زیادی می خواهند ، و همچنین می دانند که چه بلایی دارند انجام می دهند.

پنج مورد از آنها موجود است و هرکدام 34 دلار است.

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 190 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:19

واضح است که UD برای Bing… گیلاس. بر اساس بسته بندی برای مجموعه جدید گیلاس برهنه ، بینگ بمبی است ، و من می توانم از این موضوع قدردانی کنم. منظورم این است که ارتباط را می بینم. بینگ عمیق ، تاریک و خالص ، یک مجموعه آرایش را حس می کند ، اما من هنوز Rainiers را بیشتر دوست دارم. آنها شیرین تر هستند ، مرد! و من عاشق آن عمل ombre قرمز و زرد #importantfruitopinions هستم.

(پرس و جو سریع آرایش: سالها پیش MAC نیز یک مجموعه الهام گرفته از گیلاس را منتشر کرد. آیا می توانید آن را به چه نام ببرید؟

بسته بندی مجموعه گیلاس پوسیده شهری
بدون قرمز ، اما مقدار زیادی از صورتی و آلو وجود دارد

تعجب! - در مجموعه جدید Naked Cherry UD قرمز زیادی وجود ندارد.

دوست ندارم

سایه چشم قرمز در حال حاضر روند رو به رو است ، اما اگر در این نسخه به اسکارل های اغواکننده ، سوء هاشمی و قرمزهای سرخ شده امیدوار بودید ، متاسفم.

این مجموعه که حدود یک هفته از آن گذشته است شامل یک پالت سایه چشم (49 دلار) ، یک تریلو سرخ / برجسته (34 دلار) ، دو خط چشم (21 دلار) ، سه رژ لب (34 دلار) و یک اسپری تنظیم شده با رایحه گیلاس (15 دلار) است. )

با قضاوت در مورد این نام - گیلاس برهنه - شاید به طور طبیعی انتظار داشته باشید که مقادیر فراوان زرشکی در این مجموعه وجود داشته باشد ، اما این تظاهرات ها عمدتاً صورتی ، گل رز ، بنفش و مومیایی هستند. حتی تکان دهنده تر ، بدون قهوه ای نارنجی-y در پالت چشم!

میدانم؛ آیا من هنوز در واقعیت عادی هستم؟ کی آخرین باری بود که UD یک پالت بدون نارنجی قهوه ای منتشر کرد؟
سریع گرفتن: پوشیدن تکان دهنده

اگر می خواهید چیز متفاوتی را پر کنید که پر از قهوه ای های معمولی نیست ، و دوست دارید لباس های بنفش را بپوشید ، و می توانید خود را به سمت سرزمین های مائو و گلگون ببخشید ، پالت گیلاس برهنه ارزش نگاه کردن دارد. من این را دوست دارم.

پالت های برهنه نوتروال ها در حال تصرف شهر هستند و هنوز هم گیلاس برهنه به نظر می رسد ، خنثی است. فکر می کردم اوقات سختی را با آن تجربه خواهم کرد زیرا هر زمان که سایه چشم های قرمز یا قرمز مایل به قرمز داشته باشم ، مریض و / یا خسته به نظر می رسم ، اما برای این پالت مشکلی ایجاد نمی کند ، زیرا این سایه ها تعهد قرمز ندارند. فقط تعداد زیادی بنفش پوشیدنی ، آلو ، بورگوندی ، گل سرخ و ماور وجود دارد.

اوه ، و بوسه های مس ، بژ و هلو برای کمی خراب کردن چیزها.
پوسیدگی شهری گیلاس برهنه k
پوشیدن پالت چشم ، پالت گونه و رژ لبهای شیطانی

به نظر می رسد که این پالت شبیه به Backtalk باشد (که باعث ناراحتی جزئی در بین افرادی شد که به تازگی راه اندازی پالت چشم قرمز مستقیم بودند) ، اما ... به هر حال ، می توانید سایه های چشم را از گیلاس برهنه به پالت بالکالتک بچسبانید. ، و به نظر می رسد که متناسب با آن هستند ، اما کاملاً متفاوت هستند (به بخش زیر مراجعه کنید). این رنگ ها بیش از اندازه متفاوت هستند تا روی خود بایستند.
پراکنده شهری مجموعه های گیلاس برهنه
از بالا: سایه چشم ، قرمز و برجسته ، رژلب و آستر

swatches پالت backtalk فروپاشی شهری
Swat Backtalk swatches

تمام 12 سایه چشم در پالت جدید هستند و بیشتر آنها مات هستند.
در مورد بقیه مجموعه ...

با توجه به پالت برجسته ، رنگ قرمز تیره تر از آن است که در تابه به نظر می رسد ، و هر دو برجسته سرمازدگی هستند ... من خودم را نمی بینم که یک تن از آنها پوشیده باشد.

پوسیدگی شهری پالت هایلایت براق بلوز

همین مورد در مورد لبها نیز صدق می کند ... اگرچه ، اگر گیلاس روی کلاه کوتاه ترین نیست ؟! رژ لب بسیار دهه 80 است ، بویژه بژ روشن آبدار و داغ صورتی داغ.

Fros-TAY

منظورم این است که ، آنها به عکس بسیار زیبا به نظر می رسند ، اما وقتی آنها را در زندگی واقعی می پوشم ، احساس می کنم موهای من باید به صورت مارپیچی ، روکش شده در ژل سفت و سخت دپ شده و دو پا از سر من تابیده شود. همچنین ، تاریک ترین رژ لب (گیلاس) مانند پوست موجود در بینگ است. من به آن می دهم.

مشکل بزرگ من ، با کرم ختمی است ، که خیلی زیاد حرکت می کند. و اگر من از این تیره رنگ می خواهم ، بهتر است اعتقاد داشته باشید که 1) یک مات و 2) قفل خواهد شد.
پوسیدگی شهری لبهای گیلاس برهنه
رژ لب های برهنه برهنه در آبدار ، شیطان و گیلاس (هرکدام 18 دلار)

در میان لاینرها ، Love Drug یک بنفش براق است (بدون رنگ قرمز ، بنابراین بسیار پوشیدنی است) ، و Black Market یک رنگ خاکستری زرق و برق دار است. هر دوی آنها رنگ آمیزی شده اند ، اما هیچ کس واقعاً نمی خواهد روی خطوط آب یا خط شلاق پایینی من دوام بیاورد (هر چند خط بالای شلاق خوب است).
پوسیدگی شهری گیلاس برهنه 24 7 روی مداد چشم سر خورد
مداد چشم 24/7 سرخ شده روی گیلاس در مواد مخدر عشق و بازار سیاه (هر یک 21 دلار)

همچنین ، اسپری تنظیم آلبالو در اصل فقط All Nighter با رایحه گیلاس است ... هیچ چیز بزرگی نیست.
از کجا آن را پیدا کنید

این مجموعه برای چیدن در میشی ، اولتا ، سپورا و urbandecay.com درست است.

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 384 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:18

من نمی خواهم شما فکر کنید من از فداکاری ادویه کدو تنبل غفلت کرده ام ، می بینم که اکنون اکتبر چگونه است ، بنابراین به طور رسمی فصل کدو تنبل است.

بسیاری از PUMPKINS هر جا. هیچ کس حتی نمی تواند تسویه حساب کند ، بدون این که به یکی بخورد ، و حتی من عشق دیوانه وار برای ادویه کدو تنبل ، همانطور که توسط این نگاه نشان داده شده است ، که من آن را "جواهرات ادویه کدو تنبل" می دانم.

چند مورد که من در فرآیند انجام آرایش خود آموختم ...

1. این Frappuccino ادویه کدو تنبل شما را به هسته لرزاند
یا باید بگویم "هسته خود را لرزاند"؟ زیرا وقتی تقریباً نیمی از آن را تمام کردم بدنم به معنای واقعی کلمه شروع به لرزیدن از تمام کافئین کرد.

قبلاً هرگز یکی از این موارد را نداشتم. این فقط یک نسخه کدو تنبل از یک frap معمولی است (مانند سایر نوشیدنی هایی که در این مجموعه امتحان کردم ، این دستور را از TheMacroBarista در اینستاگرام گرفتم ).

فقط نیمی از آن را می توانم تمام کنم زیرا دیگر نمی توانم کافئین مصرف کنم. من dunno ... شاید شما از چیزهای قوی تری از من ساخته شده باشم ، اما اگر اینطور نیست و شما هم وقتی از کافئین صحبت می کنید ، هنوز هم می توانید آن را از دور تحسین کنید (زیرا مطمئناً نگاه خوبی دارد).

frappuccino ادویه کدو تنبل
WHOA آنجا ، دندان شیرین.
2. ممکن است نیاز داشته باشم که برای پرستش شارلوت تیلبری ، آلترناتیو بسازم
چیزهای او بسیار پر هزینه است ، اما هنگامی که می آید به پوست بی زحمت و خندان ، مانند ظاهر پوست ، می توان CT آن بازی را قفل کرد. من از این لباس جدید Magic Away Liquid Concealer (32 دلار) و Genius Magic Powder (45 دلار) خود را پوشیده ام ، و من واقعاً نیازی به انجام هیچ گونه تنظیمات ، مخلوط کردن و جوش زدن نداشتم که معمولاً در دستیابی به آرایش صورت ندارد. نگاه آرایش

من فقط یک گره مخفی کننده را روی صورتم کشیدم (زیر سایه من سایه 8 دارم و سایه 9 روی بقیه صورتم) ، با انگشتانم مخلوط کردم ، سپس با یک قلم موی کرکی ، یک حجاب محکم از پودر را گرد و غبار کردم. همه دو دقیقه

من دوست دارم وقتی لباس CT را می پوشم ، پوست من به نظر می رسد. مانند ، من حتی نمی توانم بگویم که من آرایش می کنم ، و جوانه نمی خورد. نه یک بیت

شارلوت تیلبری
الهی اگر به چیزهای پوستی آبزن وارد شوید

3. بوش سبز + لبهای بنفش + زرق و برق طلایی = کاملاً کار می کند
پوسیدگی شهری متولد شده برای اجرای k
سبز + بنفش + طلا = بله.
توجه داشته باشید که خودتان: این دسته کوچک موسیقی جاز را به خاطر داشته باشید ، زیرا کاملاً با سایه های نارنجی قهوه ای گرم کار می کند (به هر حال ، من از پالت Urban Decay Bo to Run استفاده می کنم).

من در اینجا با آستر سبز روشن و براق ، لب های فلزی بنفش و زرق و برق طلا روی این کلاه ها بازی کردم زیرا واقعاً می خواستم "به دنبال آن بروم" و کارهای بیشتری را انجام دهم ، اما اگر بخواهم این را به چیزی ترجمه کنم که می پوشم ، می گویند ، کلوپ مادران potluck من شب گذشته رفتم ( توجه داشته باشید طرف: کارامل مارپیچی نمکی Trader Joe یک موفقیت بود ) ، من می خواهم رژ لب فلزی را برای براق خالص بنفش ، فقط خط شلاق بالای من را با رنگ سبز تغییر دهید ( بنابراین خطوط آب وجود ندارد) و یک گوشه کوچک از درخشش را در گوشه های داخلی انجام دهید.

اگر می خواهید این ظاهر را بازآفرینی کنید ، من همچنین از رنگ MAC Retro Matte Liquid Lip رنگ به صورت اتمی شده بر روی لب خود استفاده کردم ، با استفاده از Decay Urban 24/7 Glide-On Pencil در Overdrive از چشمانم دور ریخت و چشم های سایه بان Urban Decay Moondust را در Stargazer در مرکز درب من

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 164 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:16

Desperely Seeking Persistent Polish یک سریال است که من هفت روز است که میخ آن را می پوشم و قبل و بعد عکس می گیرم تا وضعیت پنجه هایم را در طول هفته مستند کنم!

تشخیص می دهم که اخیراً زیاد درباره اسمیت و کولت صحبت می کنم ، اما دلایلی هم دارم! آنها ماندگار هستند ، و آنها بسیار اشباع هستند ، و همچنین رنگ های زیادی دارند که در هیچ کجای دیگر نمی بینم ، مانند بودایی سبز تیره و تیز ، بودایی قدیمی ، اما خوبی که هنوز جوراب خانم گربه را از پای من می کوبد.

مشکل این است ... اسمیت و کولت به خوبی از افسانه بودن آنها آگاه هستند ، و آنها مانند شما معنی می دهند که از شما شارژ می شوند.

18 دلار بطری.

اما نسبت به شانل (28 دلار ، و !! ) و تام فورد (37 دلار ، OMG!) ، این یک دزدی است ... به جز این که نیست ، پس چه چیز دیگری در آنجا وجود دارد؟

در اینجا چیزی قابل مقایسه وجود دارد که هزینه آن به اندازه نصف (!) به همان اندازه بیشتر است: من به آرایش های گرمی جرمی رنر سوگند می خورم که Sally Hansen Color Therapy Nail Polish درست به اندازه اسمیت و کولت است.

در آنجا ، من آن را گفتم

من یکی از سایه های جدید سقوط آنها را پوشیده ام - قهوه ای غنی و مایل به قرمز تیره با میکروگلیتر برنز به نام Falling Deep.

من هفت روز گذشته آن را پوشیدم و کاملاً رک و پوست کنده ، از اینکه چقدر خوب برگزار شد ، شوکه هستم. این مقاومت در برابر طاعون خانوادگی سه سرماخوردگی متوالی (اول ال هاب ، سپس کانر و اکنون من) ، 2000 کلمه در کمتر از 48 ساعت تایپ کرد ، و آن را از طریق یک گروه مادران جمع کرد که شب گذشته رفتم. به طرز ناخوشایند وانمود می شود که یک عکاس رویداد است (بیشتر این یک ثانیه است).

"ناخن لهستانی رنگ درمانی سالی هانسن به شما رنگی می دهد که در هنگام پوشیدن از آن مراقبت می کند! تغذیه شدید برای ناخن های سالم و تا 10 روز مقاوم به محو شدن و مقاومت در برابر تراشه. 9 از 10 زن بهبود چشمگیری در ناخن های طبیعی خود تجربه کردند. "

- ulta.com

Falling Deep مانند اسمیت و کولت یا حتی لهستانی شانل به نظر می رسد ، اما فقط 7.99 دلار است! و در حال حاضر در Ulta ، کل خط رنگ درمانی به 4.79 دلار کاهش یافته است ، که این باعث می شود آنها سرقت کنند.

من دو لایه Falling Deep را بین همان کت پایه Smith & Cult و کت بالایی که در کل سریال "Desperally Seeking" استفاده کرده ام ، ساندویچ کردم و بعد از هفت روز هنوز هم به نظر خوب می رسد.

روز اول
سالی هانسن سقوط کرد


سالی هانسن درمان رنگی در حال سقوط در اعماق

عناصر

بوتیل استات، اتیل استات، نیتروسلولز، استیل تری بوتیل سیترات، Tosylamide / اپوکسی رزین، ایزوپروپیل الکل، سیلیس، مصنوعی Fluorphlogopite، Stearalkonium بنتونیت، تریفنیل فسفات، آدیپیک اسید / نئوپنتیل گلوسویل / Trimelliticanhydride کوپلیمر، ایزوسورباید Dicaprylate / Caprate، استایرن / Acrylates کوپلیمر، Ricinus communis (کرچک) Seedoil ، کلسیم سدیم Borosilicate ، اتوکریلن ، الکل دیاستون ، Hexanal ، کائولن ، آبزیان / آب / ادو ، اسید فسفریک ، استارکلیونیوم هکتریت ، روغن آرگانیا اسپینوزا کرنل ، روغن Oenostera Bienil (Evening Primrose) -بوتیل الکل ، روغن بذر Helianthus Annuus (آفتابگردان) ، روغن بذر Carthamus Tinctorius (گلرنگ) ، روغن بوتیلن گلیکول ، عصاره Macrocystis Pyrifera (Kelp) ، عصاره هیدرولیز پروتئین کانسیلین ، توکوفرول ، متیل پارابن ، قلع اکسید. ممکن است حاوی: میکا ،

روز 7
سالی هانسن در حال سقوط مبادله ای عمیق 1

سالی هانسن رنگ درمانی در حال سقوط swatch عمیق 2

فقط یک پایه تراش متوسط ​​در پایه انگشت حلقه من وجود دارد ، اما این بعد از هفت روز برای من اصلاً بد نیست.

* هورای برای رنگ درمانی! * نمی توانید صبر کنید تا مانی بعدی من را با یکی دیگر انجام دهم! ؟

من بی دست و پا هستم ، مرد ...
فکر می کنم ممکن است قبلاً این موضوع را ذکر کرده باشم ، اما من امسال به یک گروه مادران محلی پیوستم که برخی بزرگسالان را پیدا کردم تا با آنها تعامل برقرار کنند و به خودم کاری بدهم که از خارج از خانه انجام دهم ، همچنین با این ایده که باید از نظر تئوری باید داشته باشم. اکنون زمان فعالیت کانون در پیش دبستانی ، زمان کمی بیشتر برای فعالیت های خارج از برنامه است.

من شروع به کار داوطلبانه در گروه کردم و یکی از کارهایی که من انجام داده ام خدمت به عنوان عکاس غیر رسمی رویداد است.

در اینجا یکی از قطعات مورد علاقه من از یک رویداد در یک نوار شراب محلی است ...


من از گرفتن عکس افرادی که عکس می گیرند بسیار لذت می برم!

نامزد
مدتی است که مجبور شدم مدت زمان طولانی در بین غریبه ها اجتماعی باشم وss من مثل همه جهنم بی دست و پا است. منظورم این است که ... صحبت های کوچک چیزی است که قبلاً راحت می کردم (قبلاً می گفتم اگر پنج دقیقه با کسی به من فرصت دهید ، من کل داستان زندگی آنها را می گیرم) ، اما من اکنون باید در آن کار کنم. من نمی دانم ... مثل این نیست که خجالتی باشم ، زیرا من اصلاً نیستم. بیشتر شبیه این است که من صحبت از گفتگو مناسب با یک غریبه را فراموش کرده ام. مانند ، من در زمان های اشتباه خیلی زیاد یا خیلی کم می گویم؟ عجیب است…

من فرض می کنم که همه در یک مقطع از چنین چیزی عبور می کنند؟ من فکر می کنم؟ من به خودم می گویم که حتی اگر احساس بی حوصلگی دارم اما باید خودم را آنجا نگذارم. آسانتر می شود درست؟

* افراد بی دست و پا FTW! *

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 154 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:16

چند بار ... خوب ، خوب ، خوب ، بیش از چند بار ، من به قفسه در حمام خود خیره شده ام ، جایی که من تمام لوسیون های بدن ze را نگه می دارم و با خودم فکر کردم ، "K ، فقط املاک زیادی در پوست وجود دارد. روی شخص خود قرار دهید ، بنابراین شما واقعاً نیازی به بطری لوسیون دیگر ندارید. " هه هکتار!

من 43 سال است که لکه های خشک دیده ام (مجبور شدم یک ثانیه در آنجا متوقف شوم تا سن خود را به خاطر بسپارم ، OY VEY) ، بنابراین اینگونه نیست که من هرگز نتوانم به مرطوب کردن نیاز داشته باشم ... دقیقاً مثل این است که مادر بزرگ گلم همیشه می گوید ، "پسران می آیند و می روند ، اما پوست خشک برای همیشه". (خوب ، او واقعاً این را نگفت ، اما من شرط می بندم که او می خواهد!

به هر حال ، Neutrogena خط جدیدی از لوسیون های بدن کرم ژل بسیار خوب را راه اندازی کرد ، اما ابتدا ... کرم ژل چیست؟

کرمهای ژل مرطوب کننده های مبتنی بر آب هستند و فرمول آن نیمه راه بین لوسیون آبکی و کرم ضخیم است. بیشتر اوقات ، آنها لغزنده ، تند و شفاف و شفاف هستند و نکته اصلی فروش آنها این است که آنها به چه سرعت به پوست شما جذب می شوند. دیگر لازم نیست که برای همیشه و روز کار کردن با آنها را بگذرانید. آنها معمولاً مملو از رطوبت ساز هستند که قادر به بارگیری بیش از حد وزن خود در آب هستند ، مانند اسید هیالورونیک در مورد خط Hydro Boost و سیلیکون ، برای آن احساس لغزنده امضا.

کرم ژل بدن Hydro Boost (8.99 $)
کرم ژل بدن Hydro Boost Body دارای یک پمپ در نسخه معطر و عطر است که هر دو پاشنه پا را تشنه می کند و به همان اندازه می لرزد (قسم می خورم که وقتی آن را می گذارم ، پاهای من "آهه!" می روند) ، اما من همه هستم درباره رایحه ای که بوی لیمو و لباس های شسته شده تازه تازه برای من بو داده است. اگر هر یک از عطرهای CLEAN را پوشیده اید ، آن را دوست خواهید داشت ، همانطور که هر کسی که شما را بو کند ، و من اثبات دارم!

شب دیگر بعد از اینکه دوش گرفتم و لوسیون کردم ، به طبقه پایین رفتم و برای تماشای فینال فصل نینجا جنگجو آمریکایی ، کنار ال هاب روی نیمکت قرار گرفتم . در حالی که او در خواب بود (ساعت 8 بعد از ظهر ، هکتار هکتار! او برای یک شرکت مالی کار می کند و در مقابل مرغ ها بلند می شود ، بنابراین این معجزه است که هر وقت او ساعت 7:30 از خواب بیدار شود) ، خوابید و خوابید: "شما واقعا بو می کنید. خوب است. "

این CHAMP مرطوب کننده است! پوست من خشک ، خشک و خشک است و هنگام استفاده از آن احساس خوشبختی ، خوشحالی و خوشحالی می کند. این باید برای پاییز و زمستان های اینجا در منطقه خلیج کافی باشد ، و شرط می بندم حتی هوای شدیدتری را تحمل کند. #TeamLizard

❤️❤️❤️❤️ 4 از 5 قلب.

مواد لازم ، رایحه اصلی:
آب ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل پالمیتات ، پترولاتوم ، دی متیکون ، ستیل الکل ، فنوکسی اتانول ، سدیم پلی آکریلات ، سیتاریل الیوات ، کاپریل گلیکول ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، سوربیتان اولیوات ، کاربومرید سدیم

مواد لازم ، نسخه بدون رایحه:
آب ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل پالمیتات ، پترولاتوم ، دی متیکون ، سیتیل الکل ، فنوکسی اتانول ، پلی آکریلات سدیم ، سیتاریل الیوات ، کاپریل گلیکول ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، سوربیتان اولیوات ، سودا

مومیایی کردن بدن Hydro Boost Whipped Balm (5.99 $)
موهای زائد بدن معمولاً اسلحه های بزرگ دنیای مرطوب کننده است ، اما به هر حال در نزدیکی این کار نمی کند ، همانطور که کرم ژل بدن برای من انجام می دهد.

عجیب ، می دانم!

از نظر ژل ضخیم تر و سنگین تر از ژل ژل است ، که فکر می کردم به معنای رطوبت بیشتر است ، اما بدن مومیایی هرگز به طور کامل در پوست من فرو نمی رود ... مانند لایه ای از یخ زدگی در بالا قرار دارد. من بزرگترین فن نیستم ، اما اگر لایه ای ضخیم و سیلیکونی y را دوست دارید (و می دانم که برخی افراد این کار را انجام می دهند) ، ارزش امتحان کردن را دارد.

❤️❤️ 2 از 5 قلب.


مواد لازم:
آب ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل پالمیتات ، پترولاتوم ، دی متیکون ، ستیل الکل ، سدیم آکریلات کراسپولیمر -2 ، فنوکسی اتیانول ، فیتوکسی اتیانول ، سیتاریل الیوات ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، سوربیتان الیوات ، کاربومر ، فومرون ، سودا ، گرون

کرم ژل دستی Hydro Boost (5 دلار)
کرم دست معامله گر Trader Joe برای همیشه و همیشه نوار کرم دست نیروانا را برای من تعیین می کند (در غیر این صورت اثبات من ، یا!) ، اما این یک مدعی است. مانند کرم ژل بدن ، تقریباً بلافاصله جذب می شود تا پنجه های من مرطوب و نرم باقی بماند. لغزنده یا چرب نیست. و همان عطر تمیز ، آه و تازه مانند کرم ژل بدن را دارد.

❤️❤️❤️ 3 از 5 قلب.

مواد لازم:
آب ، گلیسیرین ، ایزوپروپیل پالمیتات ، استیل الکل ، دی متیکون ، پترولاتوم ، فنوکسی اتانول ، سدیم پلی آکریلات ، سیتاریل الیوات ، کترییل گلیکول ، اتیل هگزیل گلیسیرین ، سوربیتان الیوات ، عطر ، کاربومرون

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 130 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:15

چه احساسی دارم درباره Starbucks Pumpkin Spice Lattes؟ هوم ... خوب ، شما می دانید چقدر نوشیدنی های صورتی را دوست دارم ، درست است؟ آنها دلپذیر هستند ! - اما من مشت خود را در هوا نمی ریزم و وقتی یکی را می گیرم ، YAAASSS را می گویم .

اما من وقتی PSL می گیرم انجام می دهم.

همچنین ، حتی اگر سال گذشته در یک فاز شدید چای سبز لاته عبور کردم ، در نهایت ، می توانم مصرف کنم یا ترک کنم. اما ادویه کدو تنبل Latte. PSL! این نوشیدنی مورد علاقه من در استارباکس است و همیشه از قبل از شروع پوشیدن این مخزن 24/7 همیشه بوده است.

پالت عناصر پوسیدگی شهری سمت 1
بنابراین کارن ، به من بگویید که واقعاً چه احساسی دارید.
علیرغم پیش بینی که خواهان افزایش درجه 80 درجه در اینجا هستم ، من از هیجان PSL غافل می شوم! تب را بد کردم ، بنابراین آن را به این شکل آرایش الهام گرفته از PSL منتقل کردم. ؟ سپس ، من به استارباکس رفتم و براساس این دستور العمل از Macrobarista در اینستاگرام نسخه ویژه PSL سفارش دادم .

او یک باربیا Starbucks است که نسخه های سالم نوشیدنی های Starbucks را تهیه می کند.

macrobarista starbucks psl k

او این نسخه طراوت را Iced Pumpkin Spice Latte می نامد و تمام شیرینی تند PSL استاندارد را دارد ، اما (طبق گفته Macrobarista) تنها 90 کالری با حدود 11 گرم شکر دارد.

برای آسانتر کردن زندگی ، من تصویری از "دستور العمل" او را از طریق تلفن خود گرفتم و آن را در صندوق دار در Starbucks نگه داشتم تا بتواند آن را تایپ کند؟

 

اکنون ، در مورد آرایش ، دوست من ، این اولین "LEWK" بود که من در مدت یک دقیقه انجام داده ام (انجام بسیاری از سایه های تاپه روی لبهای من با ریمل ، ریمل لب NARS Orgasm ، و هیچ چیز بر روی پوست من). . نیازی به گفتن نیست ، احساس می کردم همه چیز را می پوشم و سینک آشپزخانه است.

اما سرگرم کننده بود ، و در این روند چیزهای جدیدی برای دوست داشتن پیدا کردم.

پالت عناصر پوسیدگی شهری به دنبال پایین
وقتی احساس بیش از حد احساس می کنید اما پس از آن فقط با آن می روید ...

پالت سایه چشم سایه های Urban Decay Elements (52 دلار ، در دسترس)
پوسیدگی شهری مکانی است که در حال حاضر می شود درست هنگامی که می توانید با تمایل به پوشیدن تنهای گرم نارنجی y y و درخشش های مژده ، غلبه کنید.

من به آنها هدیه می دهم که از آنچه برایشان کار نمی کند فاصله بگیرند - قهوه ای های نارنجی Y و گرم و جواهرات. و بسیاری از جواهرات در این پالت وجود دارد ، و بسیاری از جاهای خنک - براقیت ، فویل ، براق کننده های استاندارد ، یخبندان و حتی سایه "ترانسفورماتور" درخشان (در مرکز) که سایه های دیگر را وقتی لایه می کنید به دوچروم تبدیل می کند. آن را در بالای آنها.

پالت عناصر پوسیدگی شهری
من فقط متوجه شدم که مثلث ها نشان می دهند که کدام سایه ها به هم می روند.
پالت عناصر پوسیدگی شهری در دست
در پنجه من برای مقیاس
سایه هایی که می پوشیدم تا روزهای رویای ادویه کدو تنبل خود را کانال بندی کنم - قهوه ای نارنجی گرم عناصر ، صورتی داغ ویور ویور ، آتش روشن تیره روشن ، طلای حلقه های آتشفشانی و براق کننده طلای برنز - عمدتا از نظر UD دارای مسئله استاندارد بودند. قابل توجه است اما آزار دهنده نیست. به طور کلی ، بسیاری از رنگدانه ها و مخلوط کردن بسیار آسان است.

پلات های اولیه پوسیدگی شهری 1

پلات های اولیه پوسیدگی شهری 2

به طور غیر منتظره ، چشمان حساس من به هیچ وجه آب نمی شود - یک ذره نیست! - وقتی آن صورتی صورتی ، قرمز ، بنفش و بنفش را پوشیدم ، و همیشه نمی توانم آن سایه ها ، به خصوص قرمز و بنفش را بپوشم ، زیرا اکثر فرمول های برند آرایش از آن سایه ها چشم من را تحریک می کنند. اما اینها اینطور نیست.

پالت کانتور مجسمه سازی MAC Studio و مجسمه شکل در نور / متوسط (39.50 دلار)
من همچنین در این نگاه از MAC Studio Fix Sculpt و Shape Contour Palette در Light / Medium استفاده کردم و در مورد آن ، حالا که به طور رسمی در دهه 40 ام کاملاً زانو زده ام ، به ندرت احساس می کنم که انگشتهایم را جدا کنم ، زیرا آنها لبه های سخت تر بیش از چند سال اضافی اضافه می کنند ... امروزه ، من ظاهری نرم تر و گرد را دوست دارم ، به همین دلیل تعجب می کنم که من به دنبال این پالت جدید MAC از پودرهای صورت برای کانتورینگ ، برنز و برجسته سازی هستم.

استودیوی مک اصلاح نور متوسط ​​مجسمه سازی

سه پودر تیره تر در Taupe ، Sculpt و Bone Beige دارای حرکات لطیف و گرم و مطلوبی هستند که لبه کانتور معمولی خشن را از آنها می گیرد.

من یک لباس ترکیبی از Taupe و Sculpt را بر روی گونه هایم پوشیده ام ، با گرد و غبار سبک NARS Amour در بالای سر.

من عاشق اثر هستم کاملاً می توانید * ببینید که من رنگ برخی گونه ها را لرزاند ، اما قدرت بیش از حد ندارد.

MAC رژلب مو بور در Davidblond (21 دلار)
این نسخه محدود Luster Lisptick همکاری با نام تجاری مد The Blonds است. این یک صورتی متوسط ​​و با زرق و برق طلای ظریف است و اگر همه چیز در مورد لکه های ظریف و ظریف و خنثی است ، دنیای شما را لکه دار می کند.

من دوست دارم به آرامی خط و لب هایم را با قهوه ای مایل به قرمز MAC Boldly Bare Pencil Lip (که همان چیزی است که در این عکس ها می پوشم) از قبل برای رنگهای غنی تر و عمیق تر پر کنید.

مکاتبات ثابت پالت استودیو مک
مبل های رژ لب ، پودرهای مجسمه ساز و هایلایت
MAC The Blonds MAC پودر گرد و غبار جادویی (41 دلار)
من فقط از پلک بینی خودم ، در گوشه های داخلی چشمانم و روی گونه های فوقانی من ، ذره ای ضعیف از این هایلایت طلایی آینه ای پوشیده ام ، زیرا این رنگدانه HELLA است.

پودر گرد و غبار جادویی mac theblondes 1
پودر جادویی گرد و غبار
این یکی دیگر از موارد LE از زمان انتشار Blonds است ، و در حال حاضر در وب سایت MAC فروخته می شود ، اما بالا می رود - هنوز هم در Nordstrom بصورت آنلاین موجود است .

ادویه کدو تنبل برای همیشه! ؟

 

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 176 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:14

اگر تا به امروز چشم 10 ساله ای دودی نخورده اید و به دنبال یك Cheetos Baked Cheetos هستید ، یا اگر تا به حال "نیاز" دارید كه سه لوله ریمل را رها كنید تا به زندگی خود ادامه دهید ، می دانید كه هر چه آرایش انجام شود باید خاموش شود ، و این زمانی است که پاک کننده های میسل مانند این دو مورد جدید از نوتروژنا مفید هستند.

برای استفاده ناخوشایند ، پاک کننده های میسل نوعی از پاک کننده های آرایشی مایع است که از توپ های ریز مولکول های پاک کننده روغن به حالت تعلیق در آب نرم تشکیل شده است ، و آنها برای از بین بردن آرایش ، رنده ، رنده استفاده می شوند - اساساً همه چیز ، حتی مواد قابل حذف نیز وجود دارد. مانند ریمل ضد آب همچنین مهم: آنها بدون شستشوی سنگین کار می کنند ، بنابراین ملایم هستند.

حوله های تمیز کننده میشل Neutrogena Deeprogena Deepro Cleanain (6.99 دلار) و آب پاک کننده میسل ( 11.99 $)
پاک کننده های میسل نوتروژنا به سرعت و به خوبی کار می کنند. من می توانم با یک ضربه تند وشدید کاملاً یک صورت آرایشی را از بین ببرم ، و در مورد ظاهری با همه چیز صحبت می کنم - چندین لایه ریمل ، هایلایت ، برنز ، پایه و پایه ، کانسیلر - و آنها باعث تحریک پوست و چشم من نمی شوند. .

آنها بسیار بهتر از آخرین دستمال مرطوب داروخانه ای هستند که من امتحان کردم (* ahem * Gaier) .

حوله های پاک کننده میسل پاک کننده خنثی Neutrogena عمیقاً ضمن پاک کردن و تمیز کردن پوست ، آرایش را از بین می برد. این دستمال مرطوب های ملایم و بسیار نرم صورت با هدف قرار دادن 100٪ ناخالصی ها ، باعث تمیز شدن عمیق پوست می شوند و پوست را نرم و شاداب می کند. حوله های تمیز شده از قبل مرطوب ، پوست را تمیز و احیا می کنند. این فرمول توسط Triple Micellar Technology ساخته شده است که ترکیبی از سه پاک کننده ملایم است که با هم کار می کنند تا حتی سخت ترین آرایش را نیز پاک کنند ، به طور موثری پاکسازی و پاکسازی پوست را بدون خشن انجام دهند. حوله های پاک کننده میسل پاک کننده Neutrogena Deeprogena Deeprogena نیازی به شستشو ندارند و غیر کامدوژنیک و بدون روغن و الکل نیستند. "

- neutrogena.com

اگرچه ... اگر فکر می کنید خط چشم خود را با یکی از دستمال مرطوب برطرف کنید ، می توانید احتیاط کنید زیرا IMO آنها برای چنین ناحیه ای ظریف هستند. در عوض ، من یک پد پنبه ای نرم (من آنهایی که از Shiseido به شدت توصیه می کنم) را با Micellar Water خیس می کنم ، که زیبایی آرایش چشم من را نیز به خوبی حذف می کند (حتی ریمل ضد آب ، آسترهای مخصوص مایع و ژل و سایر مواد طولانی مدت).


ترکیبات حوله تمیز کننده Neutrogena Micellar:
Water، Polysorbate 20، PEG-6 caprylic / Capricly Gllycerides، Butylene Glycol، Acid Citric، Fenoxyethanol، PEG-8، Benzoate سدیم، Poloxamer 407، عطر، Disodium EDTA، Portulaca Olerace

ترکیبات آب تمیز کننده Neutrogena Micellar:
Water، PEG-6 Caprylic / Capriclic / Griccerides capric، Polysorbate 20، Butylly Glycol، PEG-8، Poloxamer 407، Acid Acric، بنزوات سدیم، Disodium EDTA، عصاره Portulaca Oleracea

یک دست دیگر هم وجود دارد: قرار است هر دو دستمال مرطوب و آب پاک کننده عطر باشد ، اما بینی من یک صابون و کرفس ظرف عطر را کشف می کند ... مثل این نیست که Biologique Recherche P50 بد بو باشد ، اما بسیار قوی است. این فقط یک مسئله جزئی برای من است ، می دانم که چگونه هر دو محصول خیلی خوب کار می کنند و هزینه بازو ، پا و یک دم تابش را ندارند.

بسته 25 دستمال مرطوب 6.99 دلار است (و دستمال مرطوب بزرگ است - تقریبا 7 در 9 اینچ) و بزرگ 11.3 اینچ. بطری پاک کننده $ 10.99 است.

معامله بسیار خوب ، بله؟

برای هر دو مورد ، ❤️❤️❤️❤️4 از 5 قلب.

لوازم آرایشی مک...
ما را در سایت لوازم آرایشی مک دنبال می کنید

نویسنده : لوازم آرایشی مک بازدید : 159 تاريخ : جمعه 3 آبان 1398 ساعت: 18:14